oj oj

Nu är det en hel vecka sen ja skrev, eller faktiskt lite mer. I allafall så var jag iväg på scanning i söndags och vart jättelycklig. Jag hade gått ner 4 kg i kroppsfett, ökat 3 kg muskler, 2% vätska, och 1.5 kg i vikt, och det resultatet är jag supernöjd med och det sporrar mej för att hålla igång den här veckan.

I måndags så gick jag ut på en stavgångs promenad, och sen körde jag träningsprogrammet med vikter och det var jätteskönt.

Tisdagen så vart det lite stressigt för när jag kom hem skulle ja klippa mej, o då ringde mamsen och ville att jag skulle ut till hundarna. Så direkt efter klippningen bytte jag om for upp och tog med hundarna på en promenad, kände att jag behöver gå en bit så jag gick upp mot kullsta o in på skoter spåret. Det vart en tuff promenad, motvind och i och med att det blåste så mycket så hade det drivit igen nästan hela skoterspåret så jag fick pulsa i rätt mycket snö, men det tog bra på benen och jag vart genom varm.
Lämna in hundarna och sen for jag hem och körde träning med hantlar för axlar och armar. Sen körde jag lite mage och rygg, men benen fick vara för dom hade jag redan tränat.

Matmässigt så funkar det bra, är faktiskt inte hungrig under dagen men känner att jag måste ta nåt på kvällen även om ja dricker en shake efter träningen. Men ja provar att äta frukt eller nåt annat som är nyttigt, och inte godis och jag har lyckats än så länge.

Ikväll blir det middag hos mamsen och hjälpa henne med datorn, sen blir det nog crosstrainer eller stav gång beroende på väder.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0