onsdag kväll

Halloj

Kom hem och var inte lite irriterad, så ja skynda mej o käka, jobba klart med dom som ringde och sen dressa ja om till träningskläder.
Slog på tv, kanal 5 och biggest looser, drog orbitracken framför tv:n och sen körde ja tills programmet var slut. Jag missa en kvart från början och i reklam pauserna drack ja vatten o torka lite svett ur pannan.

När jag kämpat på med dom australienska medtävlandena så stoppa jag i en  tränings dvd med Katarina Voxnerud.
Det var en genom körare för hela kroppen o den tog 25 minuter.
Däremellan så gjorde jag lite triceps och bicesp med hantlarna 3*10 och rodd 3*10.

Kändes lite bättre i humöret efter träningen och duschen men det varade inte så länge. Jag förstår inte varför jag går o retar upp mej på småsaker istället för att bara njuta.

Maten idag bestod av följande:

Shake med protein pulver på morgonen.
Ägg o räkor till mellis
Shake med bär, proteinpulver, två ryvita med makrill till lucnh
Sockerärtor och en halv protein bar till mellis
Korv m 76% kött halt och vita bönor till middag, ok ja vet att vita bönor i tomatsås inte är bra, men det är snabbt och enkel och ibland har jag inte tid att hålla på att fundera ut den perfekta middan.
Shake efter träningen
2 fullkorns skorpor med lite färskost innan sängen då jag var super hungrig konstigt nog.

Jaja det får väl bli som det bli, och jag hoppas verkligen att jag får se resultat på måttbandet på söndag, annars vet jag inte hur ja ska lägga upp det här.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0