tisdag

Halloj!

Idag tänkte jag att jag skulle testa min nya core skiva jag köpt. Ladda den i dvd:n och gjorde mej redo, och den gick faktiskt o förstå även om den var på engelska. Körde igenom hela skivan som var 30 minuter och det känns i magen o rygg.
Sen körde jag:
armhävningar 3*10
biceps curls 3*10
triceps curls 3*10
tåhävningar 3*10
upp o ner på stolen
rock ring

sen fick de vara bra för idag.

Matintaget idag har bestått av:

shake med extra protein pulver till frukost
ägg o räkor till mellis
shake med yoghurt, bär, extra protein pulver och två smörgåsar med makrill till lunch
en halv protein bar till mellis
pasta 2 dl och köttförsås och 3 rivna morötter till middag
shake med extra protein pulver efter träning

Känner mej lite deppig ikväll men det kan bero på att det är tyst o stilla o hur mycket man än önskar det så är det himla trist när det är så.


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0