slut på wlc

Tja. Nu har det gått en tid igen eller typ några dagar iaf. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjort denna vecka. Onsdan åkte jag iaf till bispen och var social. Sen åkte jag till stugan o gick en sväng, avslutade med en lätt jogging, körde även gummi bandet litegrann. Kändes skapligt men vart slut o kan känna att förkylningen inte är helt ok än. Åkte hem o bjöd <3 på kaffe.
Torsdagen vart tränings lös för då gick jag på bingo med L o M, ingen vinst men trevligt sällskap och gott fika.
Freda kväll städa ja hela kvällen och sen åkte ja till <3.
Lördag så for jag till stugan o gick och körde lite gummiband.
Idag har jag inte gjort nåt alls mer än sprungit i tvättstugan.
Var på sista Wlc, och resultatet är suveränt, på 20 veckor har jag.

Tappat 11.6 kg i totalvikt
16.7 kg fett
minskat 10.3% fett av kroppsvikten
ökat 7.5 % vatten.
ökat 4.5 kg muskler.
tappat 73,9 cm runt kroppen.

Så nu är det bara o öka intensiteten på  träningen o köra lite annorlunda program så det tar nåt.

Hare gott så länge.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0