sorg sorg sorg

Hej

Det är nu två veckor sedan ja tränade och det känns som man aldrig kommer igång igen.
Ska försöka ta tag i det den här veckan åtminstone måndag och tisdag. Onsdag kommer det främmande och torsdag är det begravning så då blir det ingen träning alls. Fredag är man rätt urlakad men sen hoppas jag att man kommer att kunna gå vidare i livet även om det känns tungt just nu. Jag vet att min bror sitter där uppe och peppar mej och han skulle inte vilja att jag la av och inte heller att jag inte går vidare i livet.

Dock så var jag iväg på en extra scanning, där jag även fick mitt protein uträknat. Jag ska ha i mej 122 g protein per dag, och det är ganska mycket.
En shake ger mej 25g och ett ägg ger med 7g. tex, så jag har gjort en rejäl ökning av mitt protein intag nu under en vecka.
Resultatet trots utebliven träning och lite annan mat än det strikta jag brukar hålla mej till blev:

Vikt ner 1/2 kg
Kg fett ner 3,9
Kg muskler upp 3,5
% vatten upp 2,7
% fett ner 3,5

Jag hoppas verkligen det håller i sej även när ja börjar träna igen så det inte blir som förut att musklerna minskar o fettet ökar, vilket i sej är konstigt för jag äter samma saker o lika mycket.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mariana

blir riktigt peppad på att äta mer nyttig mat när jag har läst igenom alla dina inlägg som du skrivit!

Hoppas att du når ditt mål och lycka till med allt! :)

2011-03-28 @ 14:33:59
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0