hmm tiden räcker inte till

Hola

Jaha nu har tiden gått för fort igen med för mycket att göra så jag inte haft tid att uppdatera.

Men snabb uppdatering nu:

Torsdag var jag ledig, for till b-gården och hjälpte L o flytta lite saker. Skjutsa sen <3 på jobbet. For hem o käka lite o bestämde mej för att fara på bilbingo helt ensam. Dumt gjort för då vart det ingen träning alls, var dock duktig o från gick godis o fika till äpple o physsalis. Vann dock inget även om ja satt ett ifrån mest hela kvällen men bestämde mej att inte fara själv nåt mer utan då går ja hellre en promenad.
Sen åkte jag och hämta <3 och for hem och sov.

Fredag så hade jag fotvård och det var så himla skönt. Sen städa jag hemma, o såg till att sonen tog sej iväg till Ö-sund.  Sen åkte jag med <3 för han körde natturen, vi gick på kina och käka när vi kom ner. Kvällen o natten gick fort. Kom hem o sov vid 4-snåret.

Lördag sov vi till 10, löste melodi krysset och drack kaffe o mjukstarta dagen. Sen for vi till stan o uträtta div ärenden och fixa sista i lgh. Kom hem vid 8 snåret och sen åkte vi till Döviken och satt o surra till mitt i natten.
Så den dagen vart oxå utan träning, har svårt att få till tränings tider på helgen för jag vill ju koppla av och  bara vara oxå men det ordnar sej säkert p ånåt sätt.

Idag har vi haft lång sov morgon, sen vart det lite tvättstuga, och sen for vi på S-åsen. Jag åkte till stugan o körde en promenad med avslut med intervall uppför backen. Körde armhävningar, o situps efteråt.

Solen sken så jag tog fram solstolen o satte mej och vila i den en stund o tväsomna. Vakna efter en timme när solen gick i moln.
Åkte till <3 och drack lite kaffe innan ja for hem o gick till tvättstugan.  Som vanligt så var ja tidsoptimist så jag fick verkligen skynda mej till wlc.
Där vart det som vanligt en liten besvikelse att fett gått upp, muskler ner och vatten ner, men total vikten hade gått ner. Så nu har jag passerat första del målet.

-10.3 kilo på 17 veckor så det känns bra även om scanningen inte alltid går ååt rätt håll, så nu får ja hoppas på bra resultat på måttbandet. Jag är då mer än nöjd, o kommer verkligen att fortsätta detta även efter kursslut.


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0