men hur svårt kan de vara

Hi everyhopa!

Ja det är jättesvårt att uppdatera denna varje dag, svårt att hitta tid men ni får hålla till godo med dom som blir.

I allafall i torsdags så gjorde jag en insats som pt, och det var så himla skoj. Det är nåt jag som överviktig saknat, en som inte kör likadant som om man är smal o vältränad för då kan man inte göra alla övningar eller orkar heller för den delen.
Nu är visserligen inte min kompis L speciellt överviktig och hon hade inga problem att hänga med mej heller.
Iallafall så gick vi först stavgång i raskt tempo. Sen körde vi arm, mag o rygg övningar med hantlar och sen stretching. Super skoj var det.

Fredan gjorde ja inget annat än städa o jobba, så det var en vilodag från träningen.
Lördan vart det inte heller speciellt mycket träning, för då åkte jag mest bil o buss med undantag för liiite spring på ikea.

Söndan hade ja trapprejs ner o upp från tvättstugan, sen vart det yoga på kvällen o första stora besvikelsen på wlc. Förstår inte riktigt dom här siffrorna eller min kropp men det ordnar sej, det vore ju konstigt om alla veckor skulle gå bra. Sen hade jag gått upp 3 hg så det var ju inte det värsta som kan hända.

Men som sagt det får en att ta nya tag.

Så ikväll så bestämde ja mej för att gå en promenad och njuta av det vackra vädret. Promenaden vart både stavgång, och promenad i skogen o sen stav gång igen, slutade med att jag gått 9411 steg och vart ute i en timme och 45 minuter, helt underbart.
Sen körde jag lite träning  på armarna,
biceps 4*10
triceps 4*10
bänkpress 4*10
mage rak 6*10
sneda 4*20
rumplyft 4*10

så nu är jag rätt nöjd.

Sen är det bara ett problem kvar och det är vårat jäkla jobb. Hur länge tror dom att folk ska orka i det här tempot, och det måste bli nån åtgärd snart, annars slutar jag.

Tur man är lycklig i övrigt.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0