oj va tiden går fort

Halloj

Sist ja skrev så hade ja gått sista kvällen på viktutmaningen, o vann gjorde jag så det var skoj. Är ju nöjd över resultatet men har lång väg kvar att kämpa.
Den här veckan har det blivit vanlig träning, alltså mån-tor, promenader och styrke träning. Har dock ätit som en elefant för jag har varit så otroligt sugen på allt  konstigt.
På söndan startade jag om på en ny viktutmaning, då hade jag ökat 1 cm i midjan, på EN vecka, otroligt. Men som sagt ny viktutamning, nya tag.

Sen kom vi in i den helt otroliga påskvecka. Träna mån, tis, o ons, dock inte med vikter varje kväll men långa promenader vart det istället. På tisdan så for jag till Ammer på boxning, o det var precis lika roligt som jag kommer ihåg det. Jobbigt som tusan men tiden går så fort och det är så roligt så man tar ut sej totalt.

Sen blev det skärtorsdag, buss till s-vall med <3 och sen lite shopping. Sen for vi och packa ihop allt vi skulle ha med oss till stugan o lämna nyckel till Lena. Packa upp allt när vi kom till stugan och sen så la vi oss o sov.
Vakna på långfredan med strålande sol, kratta lite på dan o lekte med Izzy. På kvällen så åkte vi hem o duscha och sen for vi till J och spela spel o drack vin, även L var där. Hade en toppenkväll.

På påskafton for <3 och jobba och jag satte mej ute i solstolen. Så himla avkopplande och varmt o skönt. Fick sen besök av M o A och M o R, sen kom mamma o H en stund oxå.

När <3 kom hem så åt vi tjälknul och potatis gratäng och gick en sväng med Izzy. Sen la vi oss o titta på film, och jag såg säkert 20 minuter innan ja somna, så vi gick och la oss vid 23-tiden. Det tar att andas frisk luft hela dagarna.

På påskdan så sken åter solen och vi satt i varsin solstol och löste korsord och hade det allmänt bra. Drack lite irish coffe, rom o cola och öl. På kvällen grilla vi karré och åt potatis gratäng som var kvar till det, o jordgubbs salsa och sallad. Sen com C o hälsa på och vi satte oss och titta på Cornelius filmen. Sen vart det kväll.

På annandan satt vi åter och sola tills det blev dags att packa ihop o åka hem till tvättstugan, suck o snyft.

Tisdag var jag åter på boxing och det var ett superbra pass, kändes verkligen i hela kroppen, så onsdan vart det vil dag. Torsdag träna jag som vanligt.

Fredan gjorde vi absolut ingenting. Lördag åkte vi till Ö-sund med saker till lägenheten och där fick ja arm träning, skura hela lägenheten för det var ogjort.
Söndag var det åter utmaning, men innan den så starta vi yogan, så himla skönt men svårt, ja menar hur många sätt kan man andas på.
Hade dock ökat i fett, o minskat i muskler, men med tanke på att det varit påsk o bara 1 hg fett så jag är jag nöjd, hade förlorat 1.3 i kg. Men man kanske får äta upp det nästa söndag istället.

Måndag så vart det ingen träning alls, för då var jag på blodsocker kurs i Pilis. Väldigt bra och gav några aha upplevelser.

Tisdag vart det träning med uppvärmning hemma, sen boxas ja lite och sparkade lite, körde armträning med hantlarna, och sen mag träning. Sen vart promenaden efter träningen för att få tiden att räcka till.

Det är ju för lite timmar på kvällen när man hela tiden måste jobba övertid och komma hem sen.

Men i morgon hoppas jag  på en bra dag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0