två kvällar i rad

Hola

Jag blir lite imponerad av mej själv, nu har jag uppdatera denna 2 kvällar på raken, rekord på senaste tiden tror jag. Dagen vart lite annorlunda, åt morotsoppa till lunch o grovt bröd, tog smothien till mötet på jobbet i tron att ja skulle kunna gå ut direkt ja kom hem. Men ack så jag bedrog mej, för då fick ja jobba lite och efter det passa jag på att ta disken på en gång. Satt på fb en stund men sen drog ja på mej kläderna och stegräknaren och stoppade in lurarna för att lyssna på robert gustavsson. Tog faktiskt bilen till ett ställe och gick sen genom skogen, lite blött men härligt, lite mer träning för benen att gå över stock o sten, och med mina nya toner skor så kändes det faktiskt. Sen körde jag stolen i en minut och 30 armhävningar mot bilen.
For o hämta min son som skulle till mormor, och följde sen med henne med hundarna en sväng och sen gick jag därifrån och hem.

Nu känns allt rätt ok, bara dusch kvar även om jag inte vart svettig ikväll vilket är lite trist för jag gillar att bli svettig för då vet jag att jag ansträngt mej.
Sen vore det kanon om lilla <3 kunde komma oxå, får se vad som händer.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0