nu ska det ske igen

Halloj everybody!

Nu har jag inte uppdaterat på länge igen så nu måste ja försöka komma ihåg det här så ofta ja kan. Varje dag kan bli tjatigt men ja ska prova skriva nåt intressant.
Nu har jag kört igång med wlc igen och det känns skönt. Hade gått upp exakt 2 kg över sommaren, beror nog både på maten och på för lite motion.
Nu har jag kommit igång jättebra med bägge delarna så det känns jätteskönt.
Har börjat träna på gympa, cirkel träning på måndagar och trosdagar och det är skojigt, svettigt och svårt. Jag föredrar E:s pass då jag tycker om mer styrka o mindre koreografi och hopp men även på dom andra passen rör man ju sej efter sin egen förmåga så svettigt blir det ändå. Boxingen på tisdagar är så himla super skoj så det vill ja då inte sluta med. På onsdagar promenerar ja med hund eller stavar så jag gör nåt iaf.
Mitt problem nu är att försöka få in ett passa på helgen, ska prova hinna med en snabb stavgång o lite hantel träning på lördag så får vi se hur det känns. SÖndag hinner ja inte mer än tvättstuga och wlc.

I övrigt rullar allt på, jobbet är rabiat och jag bara väntar på att få nån chans o göra nåt annat för jag kommer inte att orka där, inte värt slitet för den lönen.
Barnen känns det som det är lugnt med just nu men det kan ju vara en luring, men man får inte alltid tro det värsta för då mår man jättedåligt så jag provar att tänka positivt alla dagar.

SEn är mörkret här och vintern, vilket ja inte heller gillar speciellt mycket. Det kommer att bli så himla ensamt och tomt när man inte kan vara med <3 lika mycket pga väder o vind. Vi har det så himla bra och det är så himla mysigt o lättsamt så det är helt underbart.

Men nu är uppdateringen slut, kommer fler senare och lite bilder.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0