Dag 18 tror jag visst att det är

Herreminje vad tiden går fort, redan dag 18 och jag har inte uppdaterat sen dag 10. Jaja det tar ju sin tid det här så det är inte lätt att sitta här och tjattra när man ska hinna träna och laga mat.
Iallafall så går det fortfarande superbra. Är lite osäker på om ja äter tillräckligt, om ja tar i tillräckligt hårt på träningen, om jag gör övningarna rätt men det visar sej dag 30.

I söndags fick ja hoppa träningen då jag var med min dotter på Birsta hela dan. Räknade dock ut att jag inte satt på rumpan mer än max 13 minuter under dan jag var där och då kom ja dit klockan 11 och åkte hem klockan 17.30 så jag tror inte jag låg på latsidan. Skötte mej skapligt med maten, åt frukost innan ja åkte hemifrån, mellis 1 på parkeringen i bilen, kina mat till lunch, mellis 2 på parkeringen i bilen och middag när jag kom hem vid 21 tiden.

Även i tisdags fick ja hoppa träningen då jag åkte hemifrån kl 5,30 på morgonen, landa på jobbet 7,10 och åkte därifrån kl 19, hemma igen vid 20.30, då var jag så trött och det toksnöa ute så all ork flög ur mej så jag bädda ner mej i sängen med kvällsmål bestående av räkor, och sen somna jag.

Ikväll har jag dock kört ett rejält pass, så nu känns kroppen som den gått igenom en mangel ungefär, har precis ätit middag. Duscha ska jag strax göra och sen blir det sängen. Hade en ide om att laga massa mat men jag känner att jag får spara det till i morgon då jag jobbar hemma och slipper 2 timmars resa, det innebär att man har massor av tid. Tänkte köra träningen i morgon bitti så jag har kvällen fri.


Japp det var allt för nu. Återkommer i morgon om jag hinner annars på fredag då det är vägning och mätning nr 2.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0