Dag 30

Yeeeeeeeees, i did it.
Är så sjukt stolt över mej själv att jag fixat dessa 30 dagar, och varken plågats, lidit eller tyckt synd om mej själv.
Jag bara älskar träningen, maten är helt ok fast lite enformig kan den bli när man inte har tid att laga så mycket olika, men det är ju bara mat så vem bryr sej.

Resultat.

Vikt: - 6 kg
Midja: -6 cm
Lår: -6 cm
Arm: -4 cm
Barm: -7 cm

Ja det låter ju kanske inte så mycket men men det är mycket på 30 dagar.
Lägger in lite bilder så kanske ni förstår.
en

Nu ska jag köra själv i nån månad, sen ska jag köra det igen, och sluta röka på samma gång.


Whish me luck!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Asbra Ilona!! Man ser magmusklerna och benen har ju förändrats jättemycket!

Jag är så stolt över dig! :)

2012-05-08 @ 22:08:59
URL: http://mirjakupari.blogg.se/
Postat av: Carola

Fan va du har varit duktig! Du är snart smalare än mig.....

2012-07-01 @ 07:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0