ny utmaning

som kommer att bli det tuffaste jag gjort. Det är påsk och mitt godis sug kommer att göra sej på mind. Sen en påsk utan sill och hela ägg kommer att bli en utmaning i sej men det som inte dödar härdar säger dom. Får väl tillbringa dom lediga påskdagarna på gymmet så kommer det nog att ordna sej, o långa promenader med talböcker så kanske det lägger sej.
Maten behöver ja då inte hungra efter för man ska äta 6 gånger om dan, var tredje timme, så stora frågan är egentligen hur ska man hinna jobba.

FÖr er som är intresserad (läs brorsan) så är det fitnessfighten jag gått med i. HOppas han blir hemma nåt i påsk o kan spendera en liten stund med mej på gymmet.  http://site.worldofshape.se.

Idag har det gått bra förutom att klockan nu är 19.49 och jag har ff middag o kvällmellis kvar, så kvällsmellis blir nog överhoppat idag.

Blir nog lite lätt osocial under den här tiden så i förväg: FÖrlåt alla kamrater, lovar jag ska ta igen det sen, men det gäller mitt väl mående.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0