jaha helg har det varit

och då blir det dåligt med uppdateringar. Har lite annat och pyssla med som tex, städa kök o skåp så man kan packa in o sortera det man tagit dit. Jisses vilket jobb, ensamma pojkar i ett hus med mycke annat o göra än att städa :-).
Nu är iaf snart allt på plats i skåpen och mina skåp är snart tomma o färdiga för att städas.

Idag har jag packat ner alla saker ur dom andra skåpen och plockat ner lite saker från väggar o alla ljus lyktor så nu har man massor med flytt kartonger staplad överallt.

Känns som det inte är allt kvar men det som det finns mest av är kläder o lakan o gardiner och det kan jag inte köra dit förrän jag har köpt mej en garderob, och när jag ska ha tid o åka på ikea o köpa en sån det vet väl tusan.

Träningen har jag inte alls hunnit med i helgen, o inte ens promenader har det blivit pga kylan.

Ikväll vart det ett superpass iaf, cirkel träning med E och det är jäkligt jobbigt, men jag har ju oxå världens pepp kamrat brevid mej, bästa K  gör att jag tar i så svetten forsar för jag vill ju inte ligga efter henne  utan prova göra allt i samma takt.

Nu ska jag spela lite wordfeud och gosa med <3.

Just ja wlc gick inge bra, hade minskat på fel ställe o ökat på fel ställe, ska bli spännande o se hur det går nästa gång för det blir två veckor tills dess då våra mentorer är på utbildning nästa gång.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0