Kallt som tusan

är det idag, tur man kan träna inomhus. Har haft en kaotisk dag på jobbet, inget har funkar som det ska men dagen har gått fort. Sen vart det ett tränings pass som var roligt, men två fotdödar övningar, o då blir ja så stressad så ja känner hur all glädje försvinner. Jag ser nog ut som jag tycker det är skit tråkigt bara för jag har ont, o jag kan ju inte ta i som ja vill o göra allt som jag vill, men vi får väl se hur det går framöver med inläggen. funkar det inte får jag väl prova ett par nya skor som inte fötterna kan röras i.

Känner mej så himla stressad över flytten så jag får spader snart, men jag har ju lärt mej o säga, det ordnar sej men om ja känner det uttrycket rätt så blir det fullt ös sista dagarna o tok stress, tänkte ju prova o slippa det.

Har kikat på Bl oxå och det är ju fantastisk o se deras resultat, men samtidigt så funderar man på om det verkligen är bra och gå ner så himla mycket och så fort. Det måste ju bli en chock för kroppen. Jag har nu tränat i ett år och inte gått ner så många kilo, men däremot tappat många cm så jag vet inte, om jag ska gå ner så mycket jag vill i det här tempot får jag nog räkna mej i mål när jag fyllt 55.

Nu kommer det en helg och dom är svårast att få till tycker jag. Det är tufft att hinna äta alla gånger och det är svårt att få till nån vettig motion. Har ju börjat köra body pump på söndagar så det funkar men på söndag är det inställt så då måste jag hitta nåt annat.

Jaja man får väl se hur det lyckas i helgen. Nu ska jag sova för jag har hört att sömn oxå är viktig, måste ut o kvälls pinka hunden först och det är gruvsamt när det är så himla kallt ute.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0