träning igen

kvällens träning bestod av ett box pass, lite blandat med slag, spark, styrka, kondis, ett roligt pass helt enkelt.
Körde även A:s uppvärmning och jag tycker den är superrolig om man jämför med att springa runt runt som en tok.

Kvällens varva ner vart yoggi, nötter, pulver, bär , kom precis på att jag glömde kanelen men det var gott ändå. Har pratat lite med <3 så nu blir det dusch och sen sängen.

Just ja, glömde ju att det var 16 grader på jobbet idag, lagomt till jag åkte hem hade det gått upp till 20 med hjälp av värme fläkt, så både jacka och torg vantar har varit på mest hela dan. Igår hade det spruckit nån ruta pga kylan inomhus, helt sjukt att man ska behöva var där och jobba i den tempraturen.
Lite gnäll vart det iaf fast jag inte vill gnälla.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0