2012 kommer att bli ett spännande år!

Ett nytt år startar och det brukar innebära en massa löften eller andra saker man ska börja med. Jag är nog som många andra och tänker att jag ska börja med massa saker.
I år ska jag prova och göra lite annorlunda, och bara fortsätta lika bra som jag gjort under 2011.
Visst är det så att jag vill göra vissa förändringar oxå, som tex att sluta röka så att träningen blir ännu bättre, känns lite sjukt och träna och träna och veta att man sabbar allt genom att röka.
Sen kommer jag att flytta i hop med <3 och det ska bli skönt, även om jag kommer att sova hos mamma på Hammarn vissa nätter så jag slipper köra så mycket, för med bensin pris på 14.48 så tar man inte bilen mer än nödvändigt.

Sen jag skrev sist har det hänt en del, slutet av wlc gick bra och jag fick 3:dje pris den här gången. Sen har det inte funkat så bra i jul pga sjukdomar, renoveringar, främmande och för att jag bestämde mej för att bara ta det som det kommer varje dag så träningen har blivit åtsidosatt för jag har inte haft tid. Så det känns på ett sätt skönt med vardag och rutiner. Sen har jag haft underbar jul med barn, barnbarn, och superroliga människor omkring mej. Vi har även hunnit lite renovering så nu känner man 'ändå att det kanske blir klart så man kan börja flytta snart, det tär att leva i packsäck och släpa saker fram och tillbaka.

Jag lägger in lite kort på allt jag skrivit om ovan så ni får se.

världens sötaste barnBUZZ så skojnuvarande kropp

Sista bilderna är hur jag ser ut idag, ska nu sätta igång med nästa ryck, mera viktminskning och mera träning, bästa sättet att se nåt är att visa hur man verkligen ser ut, avskalad.

Nu ska jag dessutom prova att uppdatera oftare.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stintan

Hallå¨där tjejen!



Vad roligt att du har haft en bra jul! Det är ju underbart att få vara tillsammans med nära och kära. Och att du ska flytta ihop med kärleken :) Toppen! Är inte så uppdaterad: ska du flytta till ett annat hus eller håller ni på att repa ditt gamla?



Vad är wlc?



kram till dig, du duktiga @>>----

2012-01-09 @ 08:54:03
URL: http://angermanalvens.blogg.se/
Postat av: mirja

Du är superduktig! Ha det bra :) kram

2012-01-09 @ 11:58:32
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0