Dag 1

Så nu är äntligen första träningen efter uppehållet avklarat, den är alltid den värsta. Nu är det ju bara ett bekymmer och det är att det verkar inte bli nån mer träning i grupp den här veckan, vilket är himla synd. Får ta tag i saken själv då istället. Funderar på en riktig stav promenad i morgon när jag kommer hem, sen lite armar för det var lite sånt idag på träningen.

Maten har varit helt ok idag, förutom kakan vi fick till kaffet på eftermiddan, men men det är viktigast att man inte äter många och hela tiden.

I övrigt så har dagen på jobbet gått himla bra och fort trots att jag sov som en kratta inatt. Förstod inte riktigt varför men insåg sen att det var fullmåne och då sover jag alltid som en kratta.

Efter jag kom hem från träningen så gick ja ut med Izzy och sen har jag gjort hela veckans matlådor. Känns som det blir så man äter lunch på jobbet där man har lite sällskap, o sen äter jag shake när jag kommer hem från jobbet för det går fort och man kan ta den på stående fot, o sen har man kvällen till träning istället.

Nu ska jag fika upp mitt kvälls fika och sen blir det nog sängen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jag ber om ursäkt för kakan. Det ska inte upprepas (för ofta).

:-)

2012-01-10 @ 06:58:58
URL: http://https://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0