det gör ont, det gör ont

God morgon eller vad man nu säger. Bestämde redan igår kväll sent att skippa kick offen i sundsvall i helgen. KÄnner inte orken räcker till och kroppen skulle inte fixa o sitta i två dagar känner jag. Måste tänka på att jag ska orka jobba dom här veckorna under tiden jag håller på att flytta oxå.

Iallafall så fick ja fika på sängen av <3, låg sen och läste lite tidning jag inte hunnit med. Klev sen upp o gick en sväng med hunden och köpte tidningen. La mej sen o löste melodikrysset och jag klara allt utom ett jäkla namn själv *stolt*.

Sen diskade jag, och gjorde armhävningar, jägarvilan, restererande får vänta tills i eftermiddag, och med tanke på överskriften så kan ja meddela att hela ryggen känns som den blivit överkörd av en truck ungefär, så massagen igår gjorde ju saken värre men det kanske blir bättre under dan så jag kan köra som jag tänkt i helgen.

Vi hörs mera sen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0