Helg har det varit

Helgen börjar alltid med massag och det tror man är skönt, men ack va ont det gör under tiden men efteråt är det en härlig känsla, om man tillåter sej att lägga sej i soffan så sover man på några sekunder.
Lördagen bestod av matlagning, sortering, städning, och rännande.
Söndagen så börja jag med lugn frukost, sen vart det promenad med vovven och sen mera matlagning. Höll <3 sällskap när han la nytt golv i rummet, blev så snyggt så.
Sen for jag och träna bodypump coh det var skoj. Sen så var jag på wlc och det hade gått bra tack o lov.

Måndag jobba jag bara 2 timmar, sen så for jag o Max till stan för besök på tandregleringen.
Hem och träna ett annorlunda pass, väldigt jobbigt för mina fötter men roligt och väldigt jobbigt.
Nu sitter jag i soffan o funderar på refrängen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0