ja vad säger man

Jobbat hemma idag och det har varit skönt. Vädret var fint så lunch promenad på 28 minuter med hundarna var skön, även om dom är lite sega o gå med för de luktar ju så himla gott överallt.

For sen iväg på träningen, var väldigt opepp och seg men när ja kom dit o satte igång så gick det super bra. Bara en låt som gjorde mina fötter sura annars gick det bra.  Fort gick det oxå.

Gick en kort sväng med vovven och sen käka ja min supergoda youghurt, blåbär, pulver, nötter, mmm.

Körde sen maxtesten med upp hopp o situps, inte mina favoriter nån av dom, föredrar plankan som magträning, o upphopp är en plåga, inte lätt att hoppa med den vikt man har, men nu är det gjort.

Nu är det bl och det är roligt att titta på, alla kan är det ju bevis på, o att det är hjärnan man måste ändra på för det är den som styr. Det är som med alla andra beroenden man har ,det är hjärnan som styr vad man ska göra, alltså behöver man inte banta tex utan man kan byta ut hjärnan eller? Beteende är lätta att få men jäkligt svåra att bli av med och man behöver nog få en spark i baken eller vara lite tjurig.

Nu är det snart dags för sängen, o i morgon är det fredag och då blir det massage som man inbillar sej är skönt men egentligen är det en stor plåga under tiden o skönt efter.

Just ja, har ju planerat lite inför flytten oxå o jag tror att jag kommer att få hjälp av bror att köra in lite möbler och saker nästa helg, så jag får väl sitta på golvet o titta på tv sista två veckorna eller strunta i tv:n o träna istället.

Ciao

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Intressant blogg som handlar just om hjärnan och träning http://hjarnfysik.blogspot.com/

2012-01-31 @ 10:39:21
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0