Japp äntligen nystart

Go kväll vänner.

En bra dag ur matsynpunkt, och ännu bättre kväll med bästa träningen som finns, E:s cirkel pass är det absolut roligaste träning jag vet. Kan ju bero på att det inte är så mycket hopp och sid rörelser som gör att jag får ont i fötterna, o att jag har K som jag får kämpa mot och får mej att inte ge upp utan köra hur slut jag än är.
Dessa måndagar är helt fantastiska. E har oxå hjälpt mej mej med lite uträkning på "STORA UTMANINGEN" som jag gått med i, ska bli spännande o se resultatet efter dom här 6 veckorna, och när man ser vad man ska göra varje dag så är det inte så mycket så det ska inte bli nå problem.
Fick med flera på utmaningen, så himla skoj och imorgon blir det BOX.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0