måndag o ny vecka

Jaha så var måndagen till ända. Tog en lunchpromenad på 2.1 km och det var ganska löst i skoterspåret så benen fick kämpa lite extra och det är alltid bra.
Kom hem och fick sitta ute i trappuppgången o vänta på att sonen skulle komma hem o låsa upp och det är väldigt irriterande när man vet man ska iväg på träning.

Kom i tid till träningen iaf och den var jobbig, attans va jag svettas, men ja läste nån sån här tränings blogg och hon skrev att ju mera svett desto mer hade hon tagit i, så jag får väl se det så jag oxå, och nåt gram försvinner säkert med svetten oxå :-)

Hem o duscha o surra lite med pojkarna, sen skulle dom baka sockerkaka och så då fick dom diska oxå så då slapp jag det .
Slog mej ner här vid datorn och en tallrik med soja yoghurt, bär, nötter, hb äppel/kanel pulver, hb protein pulver och kanel på toppen, så jäkla gott´och jag hoppas det är lite nyttigt iaf.

Nu ska jag hjälpa <3 med wordfeud och sen blir det sängen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0