Pass + kordination

är ju inte min grej direkt, jag tycker det är roligt men jag får så förbaskat ont i fötterna så jag kan inte en tycka det är kul utan det är mest en lång transport sträcka. Men men det får gå, bara en vecka till jag ska iväg och kolla vad man kan göra åt det.
Känns i mina muskler iaf, skönt att få massage i morgon kväll eller skönt är det ju egentligen inte för det brukar ju mest göra ont men efteråt är det helt ljuvligt.
Gjorde jägarn, planka, situps o armhävning även när jag kom hem, för jag kunde ju inte ta nån tid under passet, o glömde räkna, men då är det gjort iaf. Vet inte när jag ska hinna med max testet, får prova hinna med det på söndag kväll, men det är ju så tråkigt att gå när det är mörkt.

Har jobbat hemma idag och det är ju bara så himla underbart, den där tiden man tjänar är så himla värdefull så det går inte att fatta.

Nu har jag sett på BL och då blir man ännu mer peppad att lyckas  för man ser ju att genom träning o normal kosthållning så funkar det.

Nu blir det pinktur med hunden o sen en lååååånnnnnnng dusch.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0