söndag bloody sunday

Vilken konstig dag, vakna vid halv nio, drack min shake och tog sen hunden o gick ut på max test. Hade fel kläder så det vart jäkligt varmt, vägen var oplogad vilket i och för sej gjorde att jag fick kämpa mer. Kom tillbaka en timme senare och tänkte göra en frukost/lunch, men i det kylskåpet fanns inte mycket, vart hårdbröd med makrill och kaffe och en apelsin.
Sen körde jag jägarvilans maxtest, och det vart hela 3 min o 15 sek och plankan vart 2 min o 3 sek o det var ju bra för så länge har jag aldrig gjort förut.

Fick sen främmande och vi spånade på en idé som var superbra tycker jag vilket gör att jag kommer att kunna träna bra även på mitt nya ställe utan att  behöva åka så långt alla dar.

For hem o körde lite tvättstuga, disk och sen  en snabbdusch. Tillbaka o hämta upp M och for sen på wlc, och där hade det inte hänt så himla dramatiska saker över jul och nyår som jag trodde, visst inte bara positiva resultat men det har kunnat varit mycket värre. Så nu är det bara o köra i 14 veckor igen och det känns bra.
Jag gillar ju struktur i livet och rutiner är bra, dom kommer då att bli besvärlig att hållas hela tiden då det kommer att bli lite stressiga flytthelger framöver, men det är bra om man kan ha rutiner 5 dagar i veckan.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0