Va har jag gett mej in på

Ja det kan man ju undra, ibland tror jag att dygnet har 32 timmar. Jag ska vara med på en tränings utmaning.
Den ska pågå i 6 veckor och består av:
150 km på valfritt sätt
30 tränings pass
1h planka
500 armhävningar
1000 situps
20 min jägarvila
1 valfri personlig utmaning (för min del blir det totalt förbud av sötisar)
2 st max test ( v1 och v6)

Hur ska man nu räkna ut detta för att få det jämnt fördelat, jag vet då att jag måste hinna med även ett pass på lördagar och söndagar. Hur jag ska hinna med det och min flytt vet jag inte, men det är väl en utmaning det oxå kanske.

Sanningen är att jag behöver en utmaning för att komma vidare, för att köra på i samma spår som i höstas funkar inte, tror inte jag får det resultatet jag vill ha.

Har även kommit på hur jag ska hinna med wlc nu när jag själv ska börja leda en, jag får gå i bispgården, det funkar säkert oxå. Det får oxå bli en utmaning, och man får träffa andra personer som man inte gått med förut o det är ju peppande.

I helgen har det inte blivit nån träning alls på grund av massa städning, målning, plus lite renoverings saker, men nu får jag träna så mycket jag hinner under veckorna och jobba på flytt på helger.

Nu blir det dusch och matplanering inför morgon dagens arbete och i morgon kväll börjar gympan. Jippie

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Frän utmaning!!!

2012-01-15 @ 22:43:43
Postat av: Sofi

Heja heja! det här kommer gå hur bra som helst och som vi kan peppa och motivera varann under dagarna ;-)



Kämpa på, du är grym! Kram

2012-01-15 @ 22:58:10
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: Mirja

Hej!

Bara en fråga, dessa 30 pass. Är de utöver dem andra sakerna man ska göra också? :) Lycka till!

2012-01-17 @ 17:21:15
URL: http://mirjakupari.blogg.se/
Postat av: Eruuka

Det där kommer du att klara galant! Jag tror på dig Ilo! Blev nästan lite sugen på att prova själv! Pok!

2012-01-17 @ 23:11:41
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mirja: Om du kör ett pass på gymmet och i det ingår det armhävningar tex så räknar du dom, alltså du behöver inte göra dom utöver passen du kör. Samma med tex promenad, o du är på ett pass så har du nog gått dina km den dan.

Du kan logga in på www.funbeat.se och söka mej så ser du utmaningen i sin helhet, och även hur jag skriver när jag varit på pass.

Lycka till!

2012-01-18 @ 16:04:05
Postat av: Anonym

Erika, klart du ska hänga på!

2012-01-18 @ 16:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0