Vilket väder

Jobbat hemma idag, och vilken himla känsla och stänga av datorn efter 17.15 och veta att jag är hemma. Det innebar att jag svepte en shake, tog med mej izzy, beppe o mamma ut på promenad, gick en halvtimme. Sen gick jag hem o bytte om till riktiga träningskläder , satte vikter på benen, tog stavarna o izzy o drog iväg igen. Gick upp i skoter spåret och då kom "stormen", himlars vad det vart tungt, o det hade verkligen drivit igen på vissa ställen, men det var skönt det kändes både i armar o ben.
Gick i ca 1 timme. Sen tog jag av mej yttre lagren och svepte lite "sportvatten" och sen körde jag armar och mage.
Nu fick jag se en snabb sväng på dart men nu blir det biggest looser och kvälls fika bestående av lite laktos fri turkisk yoghurt, blåbär, lite äpple/kanel pulver, nötter, och lite mera kanel, och ett ägg, yummie.

Igår vart det bra mat, men bara en kort prommis o inget annat hann jag med heller.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthildag

Har du köpt den laktosfria turkiska på Hammarn?

2012-01-11 @ 21:07:02
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej ja köpte den i stan, men ja sa till dom på ica o ta hem den så jag hoppas dom får hem den till veckan.

2012-01-12 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0