snabba dagar

Ja dagarna går i ett rasande tempo. Har nu avverkat två dagar boendes hos M på hammarn. Det har gått bra, har inte sett röken av henne och i princip har jag bara hunnit duscha o sovit där eftersom jag tränat både måndag o tisdag. Ikväll ska jag dock åka hem :-), känns skönt, lite gruvsamt o kliva upp tidigt i morgon bitti bara men det ordnar sej. På fredag ska jag jobba hemma så då får jag en "liten" sov morgon.
Halva veckan snart gjord, har tränat två kvällar, trodde jag skulle ha värre tränings värk än vad jag har men det kan ju hinna komma till i morgon.

Ikväll blir det inte många tränings ryck iaf, tiden får nog gå till att försöka göra nån nytta så som tvätt, sätta väv i skrubben så man kan måla och sen blir det tidig kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0