Dag 2

efter FF, hur går det?
Var på gymmet och körde nästan 2 timmar igår och det var så skönt, hade lite små värk i magen hela dan och kvällen sen. Maten körde jag på var tredje timme men inte helt enligt ff:s regler, men inte så onyttigt heller.
Idag fick jag avbryta min semester för att åka på jobbet och köra ett jobbigt möte. FÅr väl se resultatet av det senare, men det blir nog en förändring i mitt liv iallafall.

Idag har jag kört alla mål efter ff och kommer att göra det ändå tills eftermiddagen då jag faktiskt ska unna mej lite glass, känner ett behov av det. Kommer inte hinna träna nåt ikväll då jag måste packa inför en vecka i Stockholm, och det känns som det både kommer att kunna bli snö och sol så svårt blir det, har ju inte heller så himla mycket bra kläder att ha nån längre.

I morgon den här tiden äter jag förhoppningsvis god middag, dricker en god drink och sen blir det Dirty Dancing musikal för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0